Tuesday 17 August 2021

Kejutan hari ini

 Hai semua. Hari ini saya mahu memberitahu berita yang mengejutkan hari ini. Kucing yang pernah melahirkan Kiki, Tembun dan lain-lain tu (nama dia Fifi) melahirkan anak sekali lagi. Kitorang tak larat nak menjaga anak kucing lagi sebab, yelah banyak kot. Saya tak dapat melihat anak kecil itu lagi sebab dia beranak dekat rumah lain dan saya tak boleh keluar rumah kerana saya sekarang saya tengah belajar. Tapi saya nak jaga sebab masa depan saya, apabila saya kaya dan bersara, saya mahu menubuhkan satu rumah yang bernama house of cat. 


House of cat ialah rumah penjagaan kucing. Macam klinik haiwan (kucing je). Saya akan mengajar kucing, terutama anak kucing untuk belajar membuang di tempat yang betul. Saya akan mengambil kucing-kucing terbiar. Dan saya juga mahu membeli kucing yang berbaka mahal iaitu British Short Hair (BSH). Barulah namanya house of cat. Banyak lagi yang saya mahu buat dekat house of cat tapi taknaklah saya tulis sebab nanti blog ini menjadi blog yang terpanjang di dunia. Bye assalamualaikum

No comments:

Post a Comment